« 研究生@武道館 | Main | SmartWatch MN2 »

June 19, 2013

6/12「青春ガールズ」公演

Img_0977

はい、先週水曜日に難波に呼ばれて来ました。
いつもは遠方枠でしたが今回は一般枠での当選です。
遠方枠は下手なので上手の似たような位置を取りま
した。
自分的に相変わらずの研究生公演ですが、出演者変
更もあり2~3期と4期が半々位の構成でした。
全体的な印象は良い意味で大分こなれてきた感じで
すね。
悪く目に付く部分も無くて安心して観ていられる状
態でした。
これは4期生がそれなりに上達しているのと、半数
程が先輩メンバーでバランスが取れていたからでし
ょうか。
その中で今回目に留まったのは三浦さんでしたね。
パフォーマンスの部分がなかなかの出来で、特にダ
ンスでの腰の入れ方が上手いなと感じました。
本店研究生で言うと相笠さんが出来て岡田(奈)が
出来ない部分でしょうか。
何の因果か研修生公演を観る機会が多いですが、こ
の所はグループ関係なく公演の完成度が上がってい
るような印象があります。
勿論、研究生であるが故の足りない部分は多いです
が、個人のスキルとは別に16人での纏まりは評価
出来ますね。
足を運んで無駄に思えない公演が増えて安心する限
りです。

|

« 研究生@武道館 | Main | SmartWatch MN2 »

Comments

I am really impressed with your writing abilities as neatly as with the format on your weblog. Is this a paid subject matter or did you modify it yourself? Either way keep up the excellent quality writing, it's uncommon to peer a great weblog like this one today..

Posted by: minecraft | September 17, 2014 at 02:15

Great website. A lot of useful information here. I'm sending it to some friends ans also sharing in delicious. And certainly, thanks to your sweat!

Posted by: free Music downloads | February 27, 2015 at 23:27

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/45548/57625734

Listed below are links to weblogs that reference 6/12「青春ガールズ」公演:

« 研究生@武道館 | Main | SmartWatch MN2 »