« MYO 2回目 | Main | 2/23「僕の太陽」公演 »

February 22, 2013

2/13「青春ガールズ」公演

Img_0731

はい、先週水曜日に初めて難波の劇場に呼ばれて

来ました。

相変わらず研究生公演しか当たらない状態です。

難波もある程度は知っていましたが、公演メンバー

のうち半分が4期生と言う事で流石に馴染みが少な

かったですね。

前評判は良いものの今月に始まったばかりの公演

で、観に行った公演は3回目だったので特に何も考

えずに観ましたが、公演としての纏まりはなかなか

だったと感じました。

流石に4期生とその他の人とのスキル差はありま

すが大きな凹凸が少なく、観ていて安心出来る内

容でしたね。

MCは他のチームと同系統な感じでしたが研究生

公演ならこれで及第点だと思いました。

一方で劇場の方は流石に設備の古さが目立ちま

すね。

元々が専用劇場では無いので音響は褒められた

物ではありませんしロビー等の造りも地下感が満

載でした。

まぁ、これは1つの味と言う物でもありますけどね。

今回もいつも通り車で行きましたが、やはり往復

1000キロとなるとなかなか頻繁には行けません。

栄なら毎月行っても大した事にはなりませんが

難波の場合は数か月に1度がちょうど良い感じで

しょうか。

せっかく目の前にNGKがあるので、次回は新喜劇

と合わせて観に行ければ良いなとも思います。

抽選があるので上手く行かないのが難点ですけど。

|

« MYO 2回目 | Main | 2/23「僕の太陽」公演 »

Comments

you're in point of fact a excellent webmaster. The website loading velocity is incredible. It kind of feels that you're doing any distinctive trick. Moreover, The contents are masterpiece. you have done a excellent job on this matter!

Posted by: best dating sites | December 25, 2014 at 06:12

This article is really a nice one it helps new internet users, who are wishing in favor of blogging.

Posted by: best dating sites | January 07, 2015 at 15:07

Howdy! I'm at work surfing around your blog from my new iphone 4! Just wanted to say I love reading your blog and look forward to all your posts! Carry on the fantastic work!

Posted by: Quest Bars | February 07, 2015 at 20:24

What's up to all, how is the whole thing, I think every one is getting more from this web site, and your views are good in support of new viewers.

Posted by: cashnetusa | February 13, 2015 at 08:45

Good day! This is my first visit to your blog! We are a collection of volunteers and starting a new initiative in a community in the same niche. Your blog provided us useful information to work on. You have done a outstanding job!

Posted by: free music downloads | February 19, 2015 at 11:39

Excellent website. A lot of useful information here. I am sending it to a few buddies ans also sharing in delicious. And naturally, thanks on your effort!

Posted by: quest bar Coupon november 2015 | March 19, 2015 at 17:45

Amazing blog! Is your theme custom made or did you download it from somewhere? A theme like yours with a few simple adjustements would really make my blog shine. Please let me know where you got your design. Thanks a lot

Posted by: Minecraft games | April 07, 2015 at 11:06

First off I would like to say awesome blog! I had a quick question that I'd like to ask if you don't mind. I was interested to know how you center yourself and clear your head prior to writing. I've had a tough time clearing my mind in getting my thoughts out there. I truly do enjoy writing however it just seems like the first 10 to 15 minutes are generally lost just trying to figure out how to begin. Any suggestions or tips? Cheers!

Posted by: twitter.com | May 07, 2015 at 12:46

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/45548/56819395

Listed below are links to weblogs that reference 2/13「青春ガールズ」公演:

« MYO 2回目 | Main | 2/23「僕の太陽」公演 »