« BC モンマルトル1285 | Main | 1/23「会いたかった」公演 »

January 26, 2013

1/20「僕の太陽」公演

Img_0619

はい、と言う訳で日曜日に研究生公演に行って来ました。

この公演を見るのは3回目になるので大分慣れて来て

落ち着いて見れるようになりましたね。

いつも通りに着席出来る後半で入場出来たので下手後

方に陣取って見ました。

この公演では平田さんが休演になったのですが、喋ると

あんな感じでもパフォーマンスはしっかりしている人なの

で少々残念でした。

12期~14期の組み合わせの中で、そこまでキャリアは

変わらないのにやはり12期がいると安定しますね。

そしてこの公演で個人的に注目しているのが相笠さんと

14期の岡田さんの組み合わせですね。

2人とも動きが大きくてメリハリがあるので安心して見て

いられます。

先月の公演では2人が近いポジションだったので更に

見応えがありましたが今回は違いました。

同じ研究生でも期は違っても伸びる人と停滞している人

の差が出ている状態ですが毎月のように研究生公演を

見ていると伸びが良く感じ取れるので見甲斐があります

ね。

この分だと来月も研究生公演に当たるのでしょうか?

|

« BC モンマルトル1285 | Main | 1/23「会いたかった」公演 »

Comments

I believe this is among the such a lot vital information for me. And i am glad studying your article. However should commentary on few normal things, The web site taste is wonderful, the articles is truly nice : D. Excellent job, cheers

Posted by: best dating sites | December 21, 2014 at 09:40

Hi there outstanding blog! Does running a blog like this require a massive amount work? I have very little understanding of coding but I had been hoping to start my own blog soon. Anyhow, should you have any recommendations or tips for new blog owners please share. I understand this is off topic but I just wanted to ask. Cheers!

Posted by: short term loans for bad credit | February 11, 2015 at 22:58

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/45548/56631350

Listed below are links to weblogs that reference 1/20「僕の太陽」公演:

« BC モンマルトル1285 | Main | 1/23「会いたかった」公演 »